VISUMINIS UGDYMAS: KAIP MUZIKA PADEDA VAIKAMS SUPRASTI METAFORAS”

KVIEČIAME IKIMOKYKLINIO, PRIEŠMOKYKLINIO IR PRADINIO UGDYMO PEDAGOGUS, MUZIKOS, TEATRO, ŠOKIO MOKYTOJUS, VISUS, KAS PRISIDEDA PRIE VAIKŲ UGDYMO, Į 4 DALIŲ MOKYMUS „VISUMINIS UGDYMAS: KAIP MUZIKA PADEDA VAIKAMS SUPRASTI METAFORAS“ .

Mokymuose kalbėsime, kaip visuminis ugdymas aprėpia fizinį, protinį ir dvasinį vaiko pasaulį, kaip per muziką ir žodį galima pažinti pasaulį bei save. Visų mokymų dėmesio centre Šarlio Kamilio Sen Sanso muzikinis pokštas „Žvėrių karnavalas: zoologinė siuita dviem fortepijonams ir kameriniam ansambliui“.Taip pat kalbėsime, kas yra metafora, kaip ją atpažinti, kada vaikai pasirengę jas suvokti, kodėl vaikai kuria metaforas jų net nesuprasdami, kokias metaforas galima rasti ir ugdymo procese panaudoti iš naujausios leidyklos „Muzikija“ knygos „Maestro (ne)leidžia groti“.Mokymų dalyviams bus pristatyti Reggio Emilia ugdymo filosofijos inspiruoti muzikinio ir žodinio ugdymo projektai. Aptarsime ir diskutuosime, kas yra ugdymo inovacija.

Laikas: 17. 30 val. – 20.30 val. + 30 min. klausimų-atsakymų sesija

Mokymų datos ir temos:

Kovo 23 d. – Trumpai apie muzikines paveikslėlių knygas. „Muzikalioji karvė Sofija“ ir pučiamieji instrumentai. Karvė Sofija moko emocijų. Durų metaforos knygoje – kaip žaismingai atrasti. Reggio Emilia įkvėpti muzikos projektai. Garsas – ką aš girdžiu. Pirmoji pažintis su kompozitoriumi Š. K. Sen Sansu: „Ar žinai, ką Sen Sansas vakar veikė?“.

Kovo 30 d. – R. Labano judesio teorija muzikos pamokose. Tikslinė kūryba ir improvizacija čia ir dabar – realybė ir vaizduotė. „Vienaragio mįslės“ metaforos. Kuo kūryba skiriasi nuo improvizacijos. Adaptacija ir muzikinė knyga. Kaip Vienaragis atranda pasaulį per afrikietišką muziką. Kompozitoriaus Š. K. Sen Sanso kelionės. Š. K. Sen Sanso „Paukštidė“, „Gegutė miško glūdumoje“ – akimirka ir emocija.

Balandžio 20 d.- Visuminio ugdymo pavyzdžiai pagal Š.K. Sen Sanso „Karališkąjį liūtų maršą“, „Kengūrą“ ir „Dramblį“: nuo gyvūno sandaros pažinimo iki V. Hugo „Vargdienių”, nuo valso iki V. Šekspyro „Vasarvidžio nakties sapno“.

Balandžio 27 d. – Nepažintas Š. K. Sen Sanso pasaulis. Ar tinka Sen Sansas kūdikiams? Š. K. Sen Sanso „Žvėrių karnavalas“ ir K.Orfo metodika linksmoms muzikavimo pamokoms.

Mokymus veda:
Sonata Latvėnaitė-Kričenienė –„Strazdanėlių“ darželio ir mokyklėlės šeimai savininkė, edukologė, muzikinių knygų autorė, švietimo inovacijų ekspertinės grupės narė, konferencijų „Vaikas ir muzika“ rengėja, sertifikuota Reggio Emilia ugdymo krypties pedagogė.

Indrė Šeputienė – humanitarinių mokslų magistrė, tarptautinių švietimo ir kultūros projektų rengėja bei vykdytoja, skaitybos specialistė, iniciatyvinės grupės „Lietuva skaito“ narė, knygų vaikams autorė, vertėja, sertifikuota Reggio Emilia ugdymo krypties pedagogė, leidyklos „Muzikija“ vadovė.

Indre ir Sonata drauge veda seminarus pedagogams bei tėvams apie muzikos ir žodžio draugystę, apie tai, kaip tinkamas kontekstas vaikui sukuria žinojimą, apie tai, kaip suaugę gali paprastai ir žaismingai įteikti vaikams raktus nuo spalvoto meno pasaulio. Abi lektorės dirba su vaikais, tad mokymų metu dalinasi ne tik toerinėmis žiniomis, bet ir darbe išbandytomis idėjomis.

 

Mokymus organizuoja VŠĮ „Vaikas ir muzika“ ir Panevėžio švietimo centras.

Mokymų kaina: viso ciklo kaina 60 eur.; vieno seminaro kaina 25 eur.

Mokestį už mokymus pervesti į VŠĮ „Vaikas ir muzika“ a.s. LT 867300010111464215; įm.k. 302010551.

Mokymų dalyviams, dalyvavusiems visose mokymų dalyse, bus išduoti pažymėjimai ir mokymų medžiaga.

Dalyvavusiems tik viename seminare, bus išduodamos pažymos ir to seminaro mokymų medžiaga.

Būtina registruotis iš anksto: https://forms.gle/nNFmwzcZiJed9k9t9

Užsiregistravusiems dalyviams prieš renginį nurodytu el. paštu bus atsiųstas priminimas ir prisijungimo nuoroda.