UNIKALUS TURNYRAS SUJUNGĖ SPORTĄ IR TECHNOLOGIJAS

Birželio 12 d. Panevėžyje vyko neįprasta sporto šventė – tradicinio krepšinio ir robotų krepšinio dvikova.  Aštuonios ryžtingai nusiteikusios komandos varžėsi dėl geriausios titulo. „Šis turnyras unikalus ne tik tuo, kad sujungia tradicinį ir robotų krepšinį, bet ir tuo, jog tai pirmas toks renginys Panevėžyje, o tikriausiai ir Lietuvoje“, – džiaugėsi Panevėžio švietimo centro direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vaida Repovienė.

Renginio tikslas – skatinti bendruomenių susitelkimą, sujungiant sportą ir inžineriją. Turnyre dalyvavusiems krepšinio ir technologijų entuziastams prireikė ne tik gebėjimo žaisti krepšinį, bet ir kūrybiškumo, greito mąstymo, strateginių sprendimų.

Nors tradicinio krepšinio taisyklės daugeliui lietuvių yra gerai žinomos, robotų krepšinis reikalauja specifinių žinių. Tokio tipo krepšinis žaidžiamas naudojant telefonus arba planšetinius kompiuterius, kuriuose įdiegta robotų valdymo programa. Komandos burtų keliu išsitraukia spalvą ir stengiasi sumesti kuo daugiau tos spalvos kubelių į krepšį. Kiekvieno įmesto kubelio vertė 3 taškai. Žaidimo laikas stabdomas, jei kažkuri komanda sumeta visus kubelius arba baigiasi kėlinio laikas.

Po įnirtingos ir kvapą gniaužiančios kovos paaiškėjo prizininkai. Trečiąją vietą užėmė „Nugalėtojai“, o antrąją vietą iškovojo „PRSSG Girls“ komanda. Garbingą pirmąją vietą pelnė „PRSSG Boys“ komanda. Dalyviai apdovanoti prizais, medaliais ir taurėmis. Organizatoriai džiaugėsi dalyvių varžybų sėkme, kuri pranoko lūkesčius.

Varžybas organizavo ir jų vykdymą koordinavo Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Sporto skyrius ir Panevėžio švietimo centro padaliniai – Panevėžio robotikos centras „RoboLabas“ ir regioninis STEAM atviros prieigos centras, taip pat Panevėžio „Minties“ gimnazija.

Šis turnyras paliko gilų įspūdį tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Tai įrodymas, kad inovatyvūs renginiai gali suburti įvairių interesų žmones, suteikti jiems galimybę bendrauti ir bendradarbiauti.